Povsem nova družina večnamenskih vozil tourneo pri električni in bencinski različici prinaša novo zunanjo obliko z visoko linijo pokrova motornega prostora in kratkimi previsi, ki ustvarjajo napeto držo, medtem ko črni stebrički zagotavljajo vtis nižje strešne linije in nepretrgane zasteklitve. Edinstveni so kromirana maska z diamantnim vzorcem, integrirani žarometi, značilna letev s svetili LED čez celotno širino in aerodinamično oblikovana platišča.
V kabini je poseben po volanu z ravnim spodnjim delom, ki zagotavlja več prostora za noge voznika in boljšo vidljivost, ter novi digitalni armaturni plošči »digiboard« z 12-palčno instrumentno ploščo in sistemom SYNC 4 z 12-palčnim osrednjim zaslonom na dotik. Lebdeča zasnova armaturne plošče omogoča večjo prostornost in boljšo vidljivost, električna parkirna zavora in prestavna ročica ob volanu pa zagotavljata več prostora. Tu je še nova sredinska konzola z nastavljivim prostorom za shranjevanje in odstranljivimi elementi za preprosto in varno organizacijo predmetov.
Pametna raba prostora
Zaradi optimizirane oblike karoserije je notranjost modela e-tourneo courier precej bolj prostorna in praktična kot v predhodniku, več prostora za glavo in ramena pa omogoča udobnejša potovanja.
Daljši in širši prtljažnik poveča prostornino za več kot 44 odstotkov, na kar 570 litrov. Novi model lahko prevaža 100 kilogramov več kot prejšnja generacija vozila, tako da se lahko pet potnikov odpravi na počitnice brez omejitev pri pakiranju opreme.
Zadnji sedeži so deljeni v razmerju 60 proti 40, preprosto jih je mogoče zložiti in preklopiti, da ustrezajo uporabnikovim potrebam. Če želi uporabnik prevažati večje predmete, e-tourneo courier ponuja kar 2.162 litrov prtljažnega prostora pri nalaganju do stropa in z zloženimi zadnjimi sedeži, kar za več kot 500 litrov presega možnosti predhodnika.
Največja dovoljena masa prikolice je 700 kilogramov, kar pomeni, da lahko uporabniki vlečejo čolne ali manjše prikolice. Vlečna kljuka in 13-polni električni priključek sta na voljo za doplačilo. Tourneo courier z bencinskim motorjem lahko vleče prikolico z maso do tisoč kilogramov.
V prednjem delu bo e-tourneo courier ponujal 44-litrski prtljažnik. Ta je idealen za shranjevanje manjših predmetov, kot so polnilni kabli, opozorilni trikotnik in komplet prve pomoči.
Prvič z elektromotorjem
Popolnoma nov električni pogonski sklop modela e-tourneo courier prinaša občutno izboljšanje vozne izkušnje, saj zagotavlja uglajeno in tiho vožnjo brez prestavljanja ter intuitivno upravljanje za bolj sproščena potovanja. Integrirane storitve polnjenja in programska oprema pomagajo tudi pri upravljanju polnjenja, ne glede na to, ali se prvič odločate za električno vožnjo ali ste izkušeni uporabniki električnih vozil.
Za preprostejše in energijsko učinkovitejše vožnje v mestnem prometu je serijsko na voljo vožnja z eno stopalko. Načrtovano vnaprejšnje klimatiziranje omogoča, da kabina in baterija med polnjenjem dosežeta optimalno temperaturo za maksimalen doseg in udobje, programirate pa ga lahko z zaslonom na dotik sistema SYNC 4.2.
Serijsko vgrajeni modem omogoča stalno povezljivost za preprost nadzor polnjenja, servisiranja in varnosti ter brezžične posodobitve programske opreme, ki lahko sčasoma izboljšajo zmogljivosti vozila. Omrežena zidna polnilna omarica ford connected wallbox, ki je na voljo za doplačilo, omogoča precej hitrejše polnjenje modela e-tourneo courier kot standardna stenska vtičnica. Lastniki lahko znižajo stroške za energijo z načrtovanjem časa polnjenja, da izkoristijo cenejše tarife.Aplikacija FordPass8 omogoča navigacijo po omrežju javnih polnilnic in še naslednje funkcije:
Uporabniki lahko izkoristijo tudi enoletni brezplačni dostop do polnilnega omrežja Blue Oval, enega največjih v Evropi, ki bo do leta 2024 vključevalo 500 tisoč javnih polnilnic.
Tourneo custom tudi z bencinskim motorjem
Sredi leta bo v tourneu courierju na voljo tudi 1,0-litrski turbo bencinski motor ecoboost z 92 kilovati moči. Povezan bo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.