Zaradi tehnične sorodnosti scuda z drugimi kombiji iz Citroëna, Peugeota in Toyote, so pomembne predvsem cene in dobavljivost. Cene so podobne cenam tekmecev, scudova tržna cena za tovorno različico je najmanj 27.145 evrov (22.250 z odbitkom DDV), električni scudo pa stane 33.269 evrov z upoštevano subvencijo Eko sklada oziroma 31.778 evrov z odbitim DDV.
Scudo je tradicionalen kombi italijanske znamke, ki na trgu nastopa že od leta 1996. Vmes je doživel nekaj prenov, leta 2007 je prišel v drugi generaciji, med letoma 2007 in 2016 v tretji, ki je nastala v sodelovanju z Renaultom (pri nas ni bil na voljo), zdaj pa je tu v četrti, ki je pripeljala iz Francije. Novi scudo je namreč, tako kot večji ducato, skupen izdelek skupine Stellantis. Zato je tehnično enak in oblikovno podoben še citroënu jumpyju, peugeotu expertu oziroma travellerju in toyoti proace.
Na voljo je v različici šasija, namenjeni nadgradnjam, tovorni furgon, crew cab s petimi sedeži in tovornim zadnjim delom ter kot potniški ulyss (ta bo na voljo pozneje), ki bo imel le električni pogon.
Distributer Avto Triglav letos načrtuje prodajo sto scudov. »Približno 50 jih bomo dobavili letos, dobava preostalih 50 se bo morda zamaknila v prihodnje leto,« je komentiral novi direktor Avto Triglava Uroš Mravinec.
Scudo je v različicah šasija, furgon in crew cab na voljo z 1,5-litrskim turbodizlom s 74 oziroma 88 kilovati in dvolitrskim turbodizlom s 107 oziroma 132 kilovati. Večina motorjev je povezanih s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, najmočnejši dizel pa ima osemstopenjsko avtomatiko.
Električni scudo (in ulysse) pa znan sklop elektromotorja s 100 kilovati in baterijo s 50 ali 75 kilovatnih ur bruto zmogljivosti, ki omogoča 230 oziroma 330 kilometrov dosega med polnjenji. Polnjenje prek trifaznega toka poteka z močjo 11 kilovatov, prek enosmernega pa s 100 kilovati.
Furgon in crew cab sta na voljo v dveh dolžinah, 4,96 oziroma 5,31 metra, nosilnost tovornega prostora pa znaša od 1.001 do 1.333 kilogramov. Širina stranskih vrat z 92 centimetri omogoča nalaganje evropalete, medtem ko nakladalna višina s 54 oziroma 60 centimetri omogoča lahko odlaganje tovora. Crew cab ponuja tudi možnost zlaganja zadnje klopi (različica foldable), ki poveča prostornost tovornega dela s 3,2 do štiri kubične metre na 4,7 do 5,5 kubičnega metra.